Succesverhaal Klever Schnuffelrondjes

KLEEF Dld – Anekdotes, curiosa en spannende inzichten achter de schermen. Schnuffelrondjes: een term die inmiddels in het woordenboek van veel Kleefvernaren prijkt. Maar wat maakt dit format zo succesvol? De Schnuffelrondjes bieden een speciaal voordeel: u krijgt een persoonlijke kennismaking en een exclusief inzicht. Deelnemers ontmoeten lokale winkeliers, restauranthouders en dienstverleners en leren interessante dingen over hun bedrijfsfilosofieën, ontstaan van verhalen, werkgebieden en ervaringen.
Van maart tot en met mei vonden er 8 volgeboekte Schnuffelrondjes plaats met in totaal 14 handelaren.o.a. Kunsthaus Elbers, Weinhaus Peters, Brillen & Hörgeräte Rottler, Buchhandlung Hintzen, Akzent City Hotel, PSSST Bettenhaus, Gasthaus, Alexander Herrenmoden, Soema Fashion, Giesen Restorator & Antiques, Kotters, Betty Barclay, Trés Chig Studio en het Belas Kavariner Café’s openden hun deuren en deelden hun persoonlijke Bachstage-momenten.
“Natuurlijk was een speciale versie in het Nederlands ook een must om een van onze belangrijkste kerndoelgroepen te bereiken”, legt medeorganisator Mina van Lutterveld van WTM uit. “We hebben inmiddels veel deelnemers die echte Schnuffelrondje-fans zijn geworden. De blik achter de schermen, die het verborgene zichtbaar en tastbaar maakt, creëert een communicatieniveau dat veel verder gaat dan de klassieke klant-aanbieder-interactie. Het belangrijkste is echter de terugkeer van de deelnemers, en we krijgen hier steeds vaker de feedback dat mensen bewust terugkomen en niet langer alleen maar windowshoppen of zelfs langslopen”, aldus Kristina Janßen, marketingdirecteur van WTM.
Ook in de toekomst zal dit format worden voortgezet en zullen er weer talrijke, individuele verhalen te vinden zijn. Er staan ​​nog meer speciale formats op de planning, maar daarover wordt hier nog niet veel bekendgemaakt. Ondernemers uit Kleve worden van harte uitgenodigd om zich actief te registreren bij de WTM om deel uit te maken van de Kleefse Schnuffelrondjes.
“Wij organiseren het kader en bieden het platform. Maar het format wordt pas levend, persoonlijk en expressief met de hulp van de ondernemers uit Kleve, die de belangrijkste spil van dit succesverhaal vormen. Doe mee en laten we samen laten zien wat Kleve te bieden heeft”, benadrukt Verena Rohde, algemeen directeur van WTM. ======================================================================

Laat een antwoord achter

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *